Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
До истината можем да стигнем само ако ни е дадена свобода да грешим.
Автор: turnert862 Категория: Регионални
Прочетен: 25132 Постинги: 76 Коментари: 22
Постинги в блога
2 3 4  >  >>
 Продължавам да тъжа
всеки път, когато казват,
че съм ги обидил.
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56 Коментари: 2 Гласове: 1
20.04 15:24 - Смисъл
Когато вярата вече не свети,
няма да остане нищо повече.
Животът ще бъде това,
Категория: Други
Прочетен: 27 Коментари: 0 Гласове: 0
 Моето предупреждение не е, за да те насърчавам да бъдеш какъвто аз искам, а да ти помогна да избереш своя път. Няма нужда да се въвличаш в моите лични преживявания, но можеш да се вдъхновиш от моя опит. Ти си израснал с определена основ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 73 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 20.04 00:00
Колко малко струват думите
Когато вятърът ги отнесе със себе си
И остават само спомените,
Категория: Лични дневници
Прочетен: 25 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 19.04 23:22
Яхия алейхиселям
Раждането на Яхия беше близо. Пролетта беше пристигнала в Палестина. Планините се раззелениха, небето стана ясно. Розите цъфтяха, портокаловите дървета разцъфтяха, ароматите се разнасяха навсякъде. Вятърът шептеше магични...
Категория: Регионални
Прочетен: 126 Коментари: 0 Гласове: 0
Понеже не знаеш какво те очаква утре,
стреми се да бъдеш щастлив днес.
Седни под светлината на луната
Категория: Лични дневници
Прочетен: 117 Коментари: 0 Гласове: 3
09.04 22:36 - Пътят
 Животът е като пътека,
предизвикваща ни с вълнения и изненади,
които понякога ни карат да се смеем,
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42 Коментари: 5 Гласове: 0
09.04 22:10 - Монети
Кратък или дългъг,
целият живот
се свежда до
Категория: Други
Прочетен: 62 Коментари: 1 Гласове: 0
09.04 00:29 - Сентенции
Лъгах толкова много, че когато казах истината, не успях да повярвам в нея.
Бягах с отворени очи, но миналото ме настигна. Приех със затворени очи съдбата и се замърси сърцето ми. Написах живота си, но не се познах в него.
Толкова исках, че...
Категория: Други
Прочетен: 47 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 09.04 09:46
Зекерия алейхиселям
Един от пророците, изпратени към израилтяните. Името му е Зекерия бин Азан бин Муслим бин Садун, чийто род се докосва до Сюлейман алейхиселям. Той е баща на Яхия алейхиселям. Той предава заповедите и забраните на религ...
Категория: Регионални
Прочетен: 58 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 08.04 23:44
01.04 23:02 - Дух
Можеш да ме нараниш с погледа си,
Можеш да ме застреляш с думите си,
можеш да ме убиеш с омразата си,
Категория: Други
Прочетен: 54 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 01.04 23:03
01.04 08:03 - Към Аллах
Приел съм страховете си,
Приел съм греховете си,
няма да се предам докато съм жив,
Категория: Регионални
Прочетен: 73 Коментари: 0 Гласове: 0
01.04 07:43 - Само днес
 Не е тъжно
да отвориш очите си
и да имаш бодри желания.
Категория: Други
Прочетен: 30 Коментари: 0 Гласове: 0
 Юзейр алейхиселям
Баща му се казва Шурейха и той е от потомството на Харун алейхиселям. Той призова израилтяните да спазват заповедите на Теврата.
Роден е в Ерусалим и умира в Ерусалим.
Категория: Регионални
Прочетен: 120 Коментари: 0 Гласове: 2
25.03 10:48 - съдба
Само твоите очи
ме погледнаха в душата
с погледа ти,
Категория: Тя и той
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 03.04 12:48
2 3 4  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: turnert862
Категория: Регионални
Прочетен: 25132
Постинги: 76
Коментари: 22
Гласове: 42
Архив